Srednja škola – Centar
za odgoj i obrazovanje
Lions Quest – Secret Santa

Kako bi se učenici dobro upoznali s onima kojima će pomagati, potrebno je upoznati se. Stoga se održala radionica posvećena upravo tome. Učenici su se međusobno upoznali te su redovni učenici učili kartati UNO učenike s većim teškoćama iz OOS4 u združenim parovima i pomagali im u izradi vjenčića. Kroz te aktivnosti, učenici su imali zadatak ne samo upoznati se s onima kojima će pomagati, već i probati saznati njihove interese i želje kako bi mogli dobro odabrati poklon za aktivnost Secret Santa. Nakon provedene aktivnosti, učenici 2A koji su se prvi put susreli sa učenicima s tako velikim teškoćama u tako bliskom druženju, nespremni na povremene tantrume, bili su pomalo šokirani i suzdržani i jedan je učenik čak izrazio sumnju da će se projekt moći provesti kako su zamislili.
Nakon početnog šoka i usprkos koraku nazad prilikom radionice upoznavanja, učenici 2A, nakon što su im se dojmovi slegnuli, izvukli su papiriće s imenima svojeg tajnog prijatelja kojeg će darivati. Isti učenik koji je imao komentare prošlu radionicu bio je suzdržan, dok su ostali hrabro izvukli imena i počeli planirati što će pokloniti.
Prva radionica djelovanja u zajednici protekla je predivno, u lijepoj atmosferi i doprinijela je većoj povezanosti i senzibilizaciji. Učenici 2A su pripremili poklone, pa čak i za voditeljicu OOS4 te su im poklone donijeli u razred. Razrednica OOS4 je pripremila s učenicima i poklončiće iznenađenja za 2A kojima su se oni jako obradovali (book markeri s likom Djeda Mraza i čestitka). Zajedno su se počastili i pjevali pjesme, ali najveće i najdraže iznenađenje bio je učenik M.K. koji je do sada izražavao sumnju i mrmljao kod svake aktivnosti – pokazao je veliku senzibiliziranost za potrebe učenika OOS i imao je sjajne ideje kako pomoći u konkretnim situacijama te je i sam preuzimao inicijativu u pomaganju – vodio je ruku učenika s težom pokretljivošću, davao jasne upute i to sve bez da mu je voditelj ukazao na to. Njegov iskaz empatije i preuzimanje inicijative je pozitivno iznenadio i to je jedan od velikih i važnih rezultata društveno korisnog učenja.

